On-zin. - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van bert velden - WaarBenJij.nu On-zin. - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van bert velden - WaarBenJij.nu

On-zin.

Blijf op de hoogte en volg bert

08 December 2016 | Nederland, IJsselstein

Zin om over on-zin te schrijven. Wat is zin? Wat is onzin? Wat is on-zin?
De wereld draait door en trekt aan me voorbij. Normaal trek ik om deze tijd de wereld in. Thailand was het doel.
Nu is het mijn nieuwste ontdekking Bahramji via Spotify die me de beats geeft.
Onzin is overal te vinden. On-zin ont-dekt zichzelf. Het zelf zoekt het Zelf.
Zoek en vind het hier en nu. Vind eigenlijk niets. Om het Zelf te vinden ont-dek het ego. De dek-laag er af. Wat een ontdekking.
De reis is het doel.
...groetjes bert...en de wereld draait nog steeds door...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bert

namasté, I want to take you with me on my journey in (my) life. There is no goal. There is only the moment of travelling, the moment of now. So, are you ready? Let's go...bert...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 74261

Voorgaande reizen:

11 December 2011 - 11 Januari 2012

...de reis gaat nog verder...

10 December 2010 - 07 Januari 2011

...en verder op weg...

13 December 2009 - 07 Januari 2010

...en verder ging de reis en het doel?!...

03 Maart 2007 - 04 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: