...de reis gaat nog verder... - Reisverslagen van bert van der velden - WaarBenJij.nu ...de reis gaat nog verder... - Reisverslagen van bert van der velden - WaarBenJij.nu
...de reis gaat nog verder...

namaste, ook al ga ik deze keer niet naar india, de groet uit het hart blijft en ik weet (nog) niet wat ze in Cambodja zeggen.
Eerst kun je nog 10 nieuwe/oude videofilmpjes bekijken. Ze zijn van de laatste reis naar india en duren de maximaal toegestane 1 minuut. Dat is de grens van waarbenjij.nu. Ik mag er ook niet meer plaatsen dan 10, dus als er een nieuwe komt vanuit Cambodja, of vanuit Thailand, het 1e doel van de reis, dan verdwijnt india en ben je te laat.

De reis gaat nog verder...
Een benaming, die voor mij spiritueel is. Het hele leven is een reis en gaat nergens naar toe. Het is hier en nu. Plaats en tijd zijn al-tijd bepaald. Er is geen ontkomen aan.
Het zoeken en vinden vindt plaats in de toekomst en dat schept verwachtingen, dromen en soms pijn in het hoofd, als je niet op let. Gedachten zijn sneller dan het licht en komen en gaan en je kunt er niets aan doen. Als yogi ga je dan mediteren en lost alles weer op en is het weer stil.
Ik zit nu achter de pc en de reis zit in mijn hoofd. Meer is er nu niet.
De reis gaat verder...en je hoort nog van me, groetjes bert...

Recente Reisverslagen:

08 December 2016

On-Zin 2

08 December 2016

On-zin.

06 December 2015

thessaloniki

08 December 2011

sawadee
bert

namasté, I want to take you with me on my journey in (my) life. There is no goal. There is only the moment of travelling, the moment of now. So, are you ready? Let's go...bert...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 74272

Voorgaande reizen:

11 December 2011 - 11 Januari 2012

...de reis gaat nog verder...

10 December 2010 - 07 Januari 2011

...en verder op weg...

13 December 2009 - 07 Januari 2010

...en verder ging de reis en het doel?!...

03 Maart 2007 - 04 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: