...en verder ging de reis en het doel?!... - Reisverslagen van bert van der velden - WaarBenJij.nu ...en verder ging de reis en het doel?!... - Reisverslagen van bert van der velden - WaarBenJij.nu

...en verder ging de reis en het doel?!...

Namaste en daar ben ik weer,
Weer terug van weg geweest. Het doel van de reis blijft "de reis is het doel". Er staat "iets anders", maar daar had ik verder geen keuze in. Daar kon ik "verre reis" invullen, maar wat is ver? India is ver, maar voor mij een 2e huis geworden na dit zo bijzondere land voor de 15e keer te hebben bezocht. De reis gaat op deze manier verder en de reis blijft het doel...

Nu nog staan er foto's van de vorige reis. Veel mensen hebben deze nog niet gezien. Ze staan er nog tot begin februari. Voor de videofilmpjes is er maar ruimte voor 1 minuut. Dompel je onder en laat je mee voeren in de hektiek van India. Na februari zal ik nieuwe foto's plaatsen. Ik ben nog aan het "landen" en heb er nu nog geen energie voor. De oude foto's zijn nog aktueel, want in India is al sinds mensenheugenis niets veranderd. Veel plezier.
P.S. Als je geen interesse hebt dan merk ik het wel en krijg je geen mail meer. Een berichtje is voldoende.

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2011

filmpjes en foto's....

07 December 2010

diepe zucht...

18 Maart 2010

...stilte...

18 Maart 2010

...stilte...

26 Januari 2010

weer een paar indrukken...
bert

namasté, I want to take you with me on my journey in (my) life. There is no goal. There is only the moment of travelling, the moment of now. So, are you ready? Let's go...bert...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 74273

Voorgaande reizen:

11 December 2011 - 11 Januari 2012

...de reis gaat nog verder...

10 December 2010 - 07 Januari 2011

...en verder op weg...

13 December 2009 - 07 Januari 2010

...en verder ging de reis en het doel?!...

03 Maart 2007 - 04 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: