kermis...rickshaw...bodh gaya maha bodhi - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van bert velden - WaarBenJij.nu kermis...rickshaw...bodh gaya maha bodhi - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van bert velden - WaarBenJij.nu

kermis...rickshaw...bodh gaya maha bodhi

Door: bert nog steeds

Blijf op de hoogte en volg bert

29 Januari 2009 | Nederland, IJsselstein

Namasté, ik heb nog wat herrie en mantra's. Voordat ik me morgen 10 dagen terugtrek voor een meditatiecursus wil ik je toch nog even een verdere indruk geven van het India, waar ik zo verzot op ben. Bij de foto's zit (natuurlijk, maar wel jammer) geen geluid. De filmpjes geven een wat beter beeld, maar er midden in zijn is het absolute einde (voor mij).
Morgen ga ik richting Friesland naar de absolute stilte om er 8 á 9 uur per dag te ervaren wat het tegendeel is van de hektiek van onze buitenwereld. De energie naar binnen richten en toen ging de telefoon...mijn dierbare neef, die het belette om de zin af te maken, zodat ik nu even niet weet wat te schrijven...
Het leven is wat het brengt.
Mijn ook zo dierbare tante Cor zei vroeger altijd tegen me: "je hoeft er alleen maar te zijn". Ze had Shakespeare nooit gelezen, die het had over "to be or not to be". Ik staar naar deze woorden en weet er niets aan toe te voegen...groetjes bert...

  • 01 Februari 2009 - 18:33

    Helma:

    Hoi lieve Bert en Ireen, wat een kleurrijke foto's ik verwonder mij iedere keer daarover erg leuk.
    Lieve gr. Helma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bert

namasté, I want to take you with me on my journey in (my) life. There is no goal. There is only the moment of travelling, the moment of now. So, are you ready? Let's go...bert...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 74396

Voorgaande reizen:

11 December 2011 - 11 Januari 2012

...de reis gaat nog verder...

10 December 2010 - 07 Januari 2011

...en verder op weg...

13 December 2009 - 07 Januari 2010

...en verder ging de reis en het doel?!...

03 Maart 2007 - 04 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: