echt India... - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van bert velden - WaarBenJij.nu echt India... - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van bert velden - WaarBenJij.nu

echt India...

Door: bert nog steeds

Blijf op de hoogte en volg bert

13 Maart 2009 | Nederland, IJsselstein

Namasté, "echt India" slaat op het feit, dat in India alles anders loopt dan gepland. In dit geval betekent dit, dat de berichten, die ik gisteren heb geschreven en de foto's, die ik heb geplaatst door elkaar geschud zijn en dat was natuurlijk niet de bedoeling. Het 1e bericht was: nog steeds Ujjain, nog steeds IJsselstein. Daar horen 18 foto's bij ( te vinden bij het bericht over Bodhgaya van 29-01). Het 2e bericht was: daar ben ik weer en daar horen 17 foto's bij. Allebei 12 maart geschreven. Alle foto's vind je natuurlijk ook door het fotoboek aan te klikken.


  • 13 Maart 2009 - 23:46

    Herma:

    Hallo Bert, volgens mij zit je nog met je "hele zijn" in India he. Je verlangt er vast weer naar terug. Is en blijft ook heel bijzonder als ik die foto's zo zie, fascinerend! Nu "moet" je er wel wat uitleg bij geven hoor, bij die foto's, d.m.v. een korte tekst onder de foto's/ze anders benoemen. Want.....wat zit je nu toch voor een magnatron-maaltijd te eten joh? Waar was dat?
    Bedankt en leuk dat ik zo een stukje mee kan beleven!

  • 14 Maart 2009 - 06:07

    Hoi Bert.:

    Dat eten komt vast niet uit marienstein!!!!
    Het zijn weer mooie foto"s
    Herma verwacht wel veel van je He.
    Tekst onder de foto's.
    Ik neem er zo wel genoegen mee hoor.
    Gr Thea.

  • 14 Maart 2009 - 19:20

    Emmy:

    Bert,dank voor de geweldige foto's. Ik waande me weer even in India; de mensen, het eten, het lawaai,de kleuren, de levendigheid,kortom India!!!!!!!!!! Gauw weer terug?????? Groetjes Emmy

  • 16 Maart 2009 - 17:26

    Helma:

    Het blijft een kleurrijk geheel en lekker rommelig.
    Trouwens wat je daar at,kleurde leuk bij je shirt.Liefs je zusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bert

namasté, I want to take you with me on my journey in (my) life. There is no goal. There is only the moment of travelling, the moment of now. So, are you ready? Let's go...bert...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 74391

Voorgaande reizen:

11 December 2011 - 11 Januari 2012

...de reis gaat nog verder...

10 December 2010 - 07 Januari 2011

...en verder op weg...

13 December 2009 - 07 Januari 2010

...en verder ging de reis en het doel?!...

03 Maart 2007 - 04 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: