meer foto's en nu ook video's... - Reisverslag uit New Delhi, India van bert velden - WaarBenJij.nu meer foto's en nu ook video's... - Reisverslag uit New Delhi, India van bert velden - WaarBenJij.nu

meer foto's en nu ook video's...

Door: bert nog steeds

Blijf op de hoogte en volg bert

05 Maart 2008 | India, New Delhi


Namaste alweer, dit keer heb ik het eens andersom geprobeerd. Eerst de foto's en een paar video's. Ik wist niet, of het zou lukken. Gisteren viel 2x de stroom uit. Vandaag was het overal vol en heb ik nu een tent gevonden met house muziek. Als je mijn stemming nu peilt dan is dat geen harmonieuze. Het geheel jier doet me aan thuis denken en dat is westers en dat ontloop ik liever. De materie, die er van af straalt en het gericht zijn op het uiterlijk vertoon. Natuurlijk heb ik de smaak direkt weer te pakken, als ik naar buiten ga. Ontzettend veel vocht verloren, toen ik aan het bellen was in een cel. Ik wilde een hotel reserveren voor a.s. vrijdag. Het kostte me gisteren al 4 uur zwoegen op de fiets en al vragen en maar vragen om een uitvlucht uit deze stad te regelen. Er is hier een treinstation, maar er gaan bijna geen treinen en de treinen, die er gaan rijden niet. Kun je het volgen? Er gaan ook maar 2 bussen per dag naar Madurai, mijn volgende bestemming om vauit daar weer verder naar het zuiden af te zakken.
De bus was ook al voor 2 dagen volgeboekt en dan zou het de avondbus worden, die om een uur of zes vertrekt, of de bus van 21.30u. Beiden niet leuk, want als je al ooit overdag in de bus hebt gezeten en geen doosangsten hebt uitgestaan, dan is het in de nacht nog een paar graadjes erger. Ik overdrijf niet en het is alleen de eigen ervaring, die telt. De stroom was dus uitgevallen en daardoor kon ik ook geen busticket regelen. Voor de 2e keer maar weer naar het treinstation en verder gevraagd. Uiteindelijk bleek er een omweg mogelijk en na 2 formulieren te hebben ingevuld, waarbij ze vroeger zelfs de naaam van je vader en moeder vroegen, toen had ik 2 kaartjes. 4 Uur later dus en toen was ik toe aan een thee. 1 Treinkaartje voor de 1e 40 km. kost trouwens 8 rs., wat 16 eurocent betekent!
Waar was ik gebleven? Bij de video boven op het dak van mijn guest house vanmorgen om 5.45u.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bert

namasté, I want to take you with me on my journey in (my) life. There is no goal. There is only the moment of travelling, the moment of now. So, are you ready? Let's go...bert...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 74388

Voorgaande reizen:

11 December 2011 - 11 Januari 2012

...de reis gaat nog verder...

10 December 2010 - 07 Januari 2011

...en verder op weg...

13 December 2009 - 07 Januari 2010

...en verder ging de reis en het doel?!...

03 Maart 2007 - 04 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: