vervolg video... - Reisverslag uit New Delhi, India van bert velden - WaarBenJij.nu vervolg video... - Reisverslag uit New Delhi, India van bert velden - WaarBenJij.nu

vervolg video...

Door: bert nog steeds

Blijf op de hoogte en volg bert

05 Maart 2008 | India, New Delhi

vervolg i.v.m. een eventule stroomuitval...
Er was gisteren iemand gestorven bij de buren en dat was te merken aan de klaagzangen en huilende en jammerende mensen. Om 5.30u begon het weer en om 6 uur kwamen de trommelaars. Best swingend, maar ze kwamen niet voor mij. Om 7 was er de fanfare, die na een paar nummers even rustten en daarna tot 11 uur weer verder gingen. Vanaf het dak had ik een pracht uitzicht en genoot ook van de fanfare. Daarna weet ik het niet, want toen ging ik lunchen en naar de markt. De vismarkt van de video ziet er misschien aardig uit, maar als je de lucht erbij kon ruiken en de vis van dichtbij zou zien, dan werd je direkt vegetarier.
De muziek was er afgelopen zondag aan het strand, waar veel mensen dan verpozen. Geen zwembroek, of iemand die ook maar zijn voet in het water steekt is er te zien. Alleen flaneren en ijsjes kopen en van dat soort dingen.
Hopelijk geniet je een beetje van de sfeer op zowel de bijgeplaatste foto,s als van de video's. Je kunt beiden in full screen bekijken, wist je dit al? Veel kijkgenot, ik ga even een (heet) luchtje happen en de sfeer live proeven, want daar kan geen video, of foto tegenop. Thuis zittend zou ik "daar een moord voor doen". Groetjes, bert...

  • 05 Maart 2008 - 11:37

    Wim:

    jij sgreef op 16.04 uur jouw bericht terwijl ik nu op 12.25 uur een reaktie geef.
    Het bolletje blijft mooi draaien en zoals je wel gemerkt heb zal ik je hier vanuit IJsselstein blijven volgen en op elk bericht reakties blijven geven.
    Op zo'n manier blijf ik aktief op je sgreden zitten.
    Jou video's zijn een verrijking voor de virtuele reisdeelname. Hiermee ben ik nu bijvoorbeeld direct verbonden met het drumritueel dat je vanmorgen meemaakte.
    Het balkon aan zee, de sfeer in de straten, alles wat je sgrijf en laat zien begint langzaam een eigen dokument te worden.

  • 05 Maart 2008 - 19:40

    Helma:

    Lieve Bert,Bij deze wil ik je alvast feliciteren met je verjaardag morgen,wij nemen er een lekkere borrel op.
    Nog vele jaren in gezondheid en geluk.
    Je zusje Helma

  • 05 Maart 2008 - 20:04

    Emmy :

    bert, wat leuk om zoveel herkenbare situaties te zien. Misschien gaan wij dit jaar ook!! Geniet van alles, en ook van harte gefeliciteerd.groetjes en nog heel veel plezier.

  • 06 Maart 2008 - 16:20

    Harold:

    Hoi jarrige, dit bericht zal wel te laat aankomen maar ik kon op mijn werk niet eerder. Op het Anna zou het anders zijn geweest. Maar deze baan beval mij wel beter, ik zal je erover vertellen als je terug bent.
    Van harte gefeliciteerd dus met je 58e verjaardag en nog veel jaren in geestelijke en lichamelijke gezondheid.

  • 07 Maart 2008 - 05:57

    Glaucia:

    Hoi Bert, ik heb gisteren de gehele dag qaan je gedacht vanwege je verjaardag op 6 maart dat ik ben vergeten je te e-mailen!!! Tja al deze 3de dimensie dingetjes! Ik ga vanuit dat je mijn gedachtes hebt ontvangen! Veel liefs, dat je nog meer mooie jaren tegemoet gaat met goed gezondheid en high spirits! Kusjes, Glaucia

  • 08 Maart 2008 - 10:52

    Monique:

    Wanneer kom je weer terug??? Ookal kennen we elkaar niet, ik hoop dat je lessen snel starten en dat ik mee kan doen. groetjes Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bert

namasté, I want to take you with me on my journey in (my) life. There is no goal. There is only the moment of travelling, the moment of now. So, are you ready? Let's go...bert...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 74402

Voorgaande reizen:

11 December 2011 - 11 Januari 2012

...de reis gaat nog verder...

10 December 2010 - 07 Januari 2011

...en verder op weg...

13 December 2009 - 07 Januari 2010

...en verder ging de reis en het doel?!...

03 Maart 2007 - 04 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: