de reis... - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van bert velden - WaarBenJij.nu de reis... - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van bert velden - WaarBenJij.nu

de reis...

Door: bert nog steeds

Blijf op de hoogte en volg bert

17 Januari 2009 | Nederland, IJsselstein

Namasté, hier zittend achter de pc, na een maandje met Ireen de reis gemaakt te hebben, die we vorig jaar hadden gepland. Zo te zien kan ik nog steeds berichten aanmaken en dat doe ik dan ook. Hoe het plaatsen van de foto's gaat weet ik niet (meer). Officieel heb ik geen site meer, omdat ik de betaling heb laten verlopen vorig jaar. Nu ben ik er via mijn eigen web site gekomen;
www.yogaijsselstein.nl Groetjes, bert...
Hij doet het nog niet, een 2 uur later...
Daar ben ik alweer en nog steeds. Het is me gelukt 10 nieuwe foto's te plaatsen van de laatste reis. Ik ben nu 3 uur bezig geweest en ik vind het genoeg.Eigenlijk niet, maar mijn verstand zegt dit en daarom ga ik maar proberen te slapen en helpt het waarschijnlijk nog even tot rust te komen door te mediteren. Het was een lange dag, tot 23u gewerkt en nu is het bijna 2.30u. Dat is lang geleden zo laat naar bed, maar ik zal het voor jullie niet slaapverwekkender maken. Groetjes bert...

  • 16 Januari 2009 - 23:53

    Bert Van Der Velden:

    daar ben ik zelf en eindelijk gelukt. Het enige wat is veranderd is 1 foto en eigenlijk moet ik nu gaan slapen. De adrenaline stroomt nog. India blijft mijn passie en Danny zit in Vietnam en zijn mailtje haalt nog meer herinneringen naar boven.

  • 17 Januari 2009 - 14:56

    Margriet:

    Hoi Bert,

    Knap van je dat je foto's van je laatste Indiareis hebt weten te plaatsen.

  • 18 Januari 2009 - 15:14

    Evelyn Van Kampen:

    Hoi Bert,

    Ik ben bezig om het een en ander van je reis te bekijken. De foto's, video en teksten. Heb nog niet alles gehad maar doe het in stukjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bert

namasté, I want to take you with me on my journey in (my) life. There is no goal. There is only the moment of travelling, the moment of now. So, are you ready? Let's go...bert...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 74389

Voorgaande reizen:

11 December 2011 - 11 Januari 2012

...de reis gaat nog verder...

10 December 2010 - 07 Januari 2011

...en verder op weg...

13 December 2009 - 07 Januari 2010

...en verder ging de reis en het doel?!...

03 Maart 2007 - 04 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: