...en verder ging de reis en het doel?!... - Reisverslag uit New Delhi, India van bert velden - WaarBenJij.nu ...en verder ging de reis en het doel?!... - Reisverslag uit New Delhi, India van bert velden - WaarBenJij.nu

...en verder ging de reis en het doel?!...

Door: bert nog steeds

Blijf op de hoogte en volg bert

14 Januari 2010 | India, New Delhi

Namaste, daar ben ik nog steeds en ben ik aan het zoeken hoe het allemaal in zijn werk gaat om jullie op de hoogte te brengen en te houden van onze reis naar India.
Samen met Ireen vertrok ik op de 13e december voor de 15e keer (of daaromtrent) naar wat mijn 2e vaderland is geworden. Zoals ik elders heb vermeld moeten jullie het nog even doen met de foto's van de vorige keer. Vanaf begin februari worden ze verwijderd door de "directie".
Ik heb natuurlijk weer nieuwe foto's gemaakt, maar dat is dus nog even wachten. Ergens heb ik al geschreven ...ik blijf boven mijn toetsenbord hangen en stop er mee, want anders ga ik alles dubbel noteren. De meesten van jullie zijn geïnteresserd in de foto's en vergeet ook niet de filmpjes en zet het geluid hard om een zo natuurgetrouw mogelijk beeld te krijgen en te horen...groetjes bert...nog een opmerking...als je de foto's en de video's wilt zien van de vorige reis dan klik je dit aan en dan komen ze allemaal. maar over een paar weken zijn ze weg...

  • 15 Januari 2010 - 05:43

    Theatersteeg:

    Nou Bert ik ben wel benieuwd naar je nieuwe foto;s.
    Ik vind het leuk om het weer te zien,al zie ik je natuurlijk bijna elke dag,maar toch,dit is anders!!
    Gr Thea..

  • 15 Januari 2010 - 08:30

    Herma:

    Heeee Bert, de oude maar toch vernieuwde site. MET jawel...een achtergrond. Wat leuk joh! Op de valreep toch nog gelukt. Ben benieuwd naar de nieuwe foto's.
    Al een reis geboekt naar India ;-)? Groetjes Herma.

  • 15 Januari 2010 - 09:31

    Paul (vd Maandag):

    Intrigerend.
    Mensen die op straat leven. Op deze foto's voelt het toch anders dan de 'daklozen' zoals hier.
    De reis is het doel vind ik een mooi moto. Inspirerend!

  • 20 Januari 2010 - 11:23

    Marianne:

    hoi Bert leuk om dit van je te mogen bekijken. Wat een foto's!!
    Heel bijzonder.

    groetjes Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bert

namasté, I want to take you with me on my journey in (my) life. There is no goal. There is only the moment of travelling, the moment of now. So, are you ready? Let's go...bert...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 74376

Voorgaande reizen:

11 December 2011 - 11 Januari 2012

...de reis gaat nog verder...

10 December 2010 - 07 Januari 2011

...en verder op weg...

13 December 2009 - 07 Januari 2010

...en verder ging de reis en het doel?!...

03 Maart 2007 - 04 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: