filmpjes en foto's.... - Reisverslag uit , van bert velden - WaarBenJij.nu filmpjes en foto's.... - Reisverslag uit , van bert velden - WaarBenJij.nu

filmpjes en foto's....

Door: bert...

Blijf op de hoogte en volg bert

15 Januari 2011 | ,

namaste allemaal op een zachte zwoele zaterdagavond.
Allebei ziek thuisgekomen, maar we zijn er weer. India is nu heel ver weg, maar door de foto's en de filmpjes wordt de sfeer weer terug gebracht in de huiskamer. Ik wil alweer terug en eigenlijk wilde ik helemaal niet naar huis. Dat is telkens de evaluatie en zo ontstaat er weer een nieuw verlangen.
Geniet van incredible india en zet je oren open, groetjes ireen en bert...

  • 16 Januari 2011 - 10:29

    THEA TERSTEEG:

    Erg mooi om te zien en te horen ,Die kinderen kunnen mooi zingen ,Ik kan me voorstellen ,dat jullie daar graag naar toe gaan ,blij te lezen dat jullie weer opgeknap(t) zijn gr uit IJsselstein thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bert

namasté, I want to take you with me on my journey in (my) life. There is no goal. There is only the moment of travelling, the moment of now. So, are you ready? Let's go...bert...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 74374

Voorgaande reizen:

11 December 2011 - 11 Januari 2012

...de reis gaat nog verder...

10 December 2010 - 07 Januari 2011

...en verder op weg...

13 December 2009 - 07 Januari 2010

...en verder ging de reis en het doel?!...

03 Maart 2007 - 04 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: