gelukt... - Reisverslag uit New Delhi, India van bert velden - WaarBenJij.nu gelukt... - Reisverslag uit New Delhi, India van bert velden - WaarBenJij.nu

gelukt...

Door: bert nog steeds

Blijf op de hoogte en volg bert

21 Januari 2010 | India, New Delhi

2 uur later en er is een 1e impressie vna onze reis...
ik moet nu naar mijn werk, anders zou ik er een uitleg bij kunnen geven, maar het is zonder begeleidende tekst goed voor je fantasie. Als je voor vanavond dit hebt bekeken kun je op nederland 2 vanavond zien en beleven hoe sommige mensen met leven en dood omgaan. Het begint om 22.50u ned.2
groetjes, bert...

  • 21 Januari 2010 - 13:59

    Hoi.Bert:

    Leuke foto's.
    Ik zie je spaggettie eten,krijg je vanavond ook.
    ik zie je vanavond gr thea.

  • 22 Januari 2010 - 08:45

    Margriet:

    leuk om de foto's te zien, groetjes

  • 24 Januari 2010 - 19:30

    Herma:

    Wat dagen later....
    Heb me suf gezocht bij "uitzending gemist" en "Holland doc" om "Rond de honderd" terug te zien, maar helaas blijft het beperkt tot het aankondigingsfilmpje.
    Leuke foto's Bert!
    Groetjes

  • 24 Januari 2010 - 19:47

    Priscilla:

    Mooie fotorapportage Bert. Ook de videos geven een goede indruk van het land. Geen wonder dat je zo weg van bent.
    Groetjes,
    Priscilla

  • 28 Januari 2010 - 14:05

    Helma:

    Hoi lieverds ik heb de plaatjes weer bekeken,wat een kleuren pracht,iedere keer valt dat mij weer op,erg leuk.
    Liefs en een dikke kus,Helma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bert

namasté, I want to take you with me on my journey in (my) life. There is no goal. There is only the moment of travelling, the moment of now. So, are you ready? Let's go...bert...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 74373

Voorgaande reizen:

11 December 2011 - 11 Januari 2012

...de reis gaat nog verder...

10 December 2010 - 07 Januari 2011

...en verder op weg...

13 December 2009 - 07 Januari 2010

...en verder ging de reis en het doel?!...

03 Maart 2007 - 04 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: